A Thousand Miles

Dan före dan före dopparedan. Jag är färdig med alla julklappar och det känns kung. Dessutom är det här typ första året på länge som jag inte säkert vet något som jag kommer få i julklapp, det känns också kung. Det gör också att jag längtar grymt mkt till att få öppna mina presenter. Men det roligaste med julen är egentligen att ge julklappar, faktiskt. Därimot är jag grymt sugen på att veta vad som finns i paketet som ligger på Lennys skrivbord. Det är liksom tungt och när jag öppnar det kommer jag säga typ "mnhå" och när peter fick veta var det var så sa han "oj, det låter som att de skulle kunna kosta 1000 kr". Jag har ingen aning om vad det är för något. Jag hatar dåliga lettrådar, eller ja egentligen är dom väl bra. Men ändå.

Mysig kväll med brudarna igår. Fick en myycket fin ram av Vickan med en fin bild på oss två i :) Den ska stå bredvid min säng faktiskt! Föresten har våran dator tagits ut ur mitt rum nu, det är bra för nu slippar jag onödiga och oönskade besök i rummet under mysiga kvällstider. heh. Har endast min egna tjocka fula dator här nu. Men den funkar jättebra, faktiskt.

Jag är less på att snön inte kommer, att det bara är sådär småkallt till ingen nytta! Fast egentligen är det ganska fint för asfalten glittrar, men det är finare med snö som glittrar. Och min och Julias två åriga tratition att åka skrana på rödberget på julaftonsmorgon kan ju bara glömmas. Mkt dåligt.

Nu tänker jag lägga mig i sängen och se på en film. och vila min mage. Att jag aldrig lär mig att den inte mår bra av grädda och chocklad, men det är ju så satans gott.
hursomhels.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0