Let it rain...

....NOT.
snälla ge mig lite snö att åka snowboard på? jag är så grymt taggad..

Matteprov igår, det gick typ bra. Kanske för att jag för en gångs skull verkligen pluggat. Ett VG till Vickie kanske? :)
Slutade tidigt och plaskade hem i håliga skor. Jag var lite blöt om fossingarna när jag kom fram till stan vill jag lova. Men what to do, what to do?
Mina andra skor har jag lämnat in på 59;an, för de är hål i dom också. Jag får för mycket på hälarna tydligen, men man tycker ju ändå att skor borde hålla för alla sorters människor. Även dom som går för mycket på hälarna. Iaf kommer jag få mina 700 kr som jag la ut på skorna tillbaka, så jag ska köpa nya skor. Men då kommer liksom det problemet igen, att måsta köpa nya skor. Jag var ändå nöjd när jag hade hittat dom där skorna för dom var både coola, fina och halft vintriga. För jag vägrar köpa helt vintriga skor.

Lenny följde med mig hem efter skolan igår och pluggisar som vi är så satt vi och pluggade. Men bättre tillsammans än ensam iaf ju! :) Sen lagade jag världens godaste fläckpannkaka och tjocka som vi är så åt vi upp hela pannkakan för oss själva ^^

Egentligen skulle jag vara med min kära Vickan heeela helgen, men den jävla graderingen kom ivägen för våra planer. Nu måse jag istället stå ut med Ted en hel helg istället. Men snubben är ändå rolig. "Det är absolut baajs!". 70 bast och fortfarande bäst i sverige? Det är typ bra gjort, sån ska jag också blir när jag blir stor! Jag ska dock inte skaffa barn när jag är 70, som han ^^

Hade värst mys med the Family igår, käkade pepparkakor, lussebullar, drack glögg och åt christmaspudding (okej, jag åt inte, bara smakade.) Och min bror är så extremt söt och jag kommer sakna honom så sjuukligt mkt. "latfjärt".

Det är fint att somna och vakna bredvid dig. Jag är lycklig :)

Nu börjar lektionen. Puss och kram och nyp i stjärten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0