Let's börja nu då :)

Julia har startat en blogg, och alla andra har också en blogg och Tomas Polvall inspererade mig till att börja skriva igen, så nu startar jag också en. Egentligen har den funnits i några dagar nu, eller snart en vecka, men tänkte att jag inte skulle börja skriva förrän den såg riktigt bra ut, men jag kunde inte hålla mig.
Jag har försökt med allt men jag kan bara inte få bort den jävla rutan som hamnar utanför där uppe ^^ nån som vet hur man gör och kan hjälpa mig? Annars tycker jag att jag är rätt klyftig med det här att lära mig hur koderna funkar och sånt, men så finns det ju lite fuskhjälp på internett också. Internett är verkligen bäst. Finns inget man inte kan hitta tror jag.

Jag borde verkligen verkligen plugga nu, men jag har verkligen verkligen ingen lust. Matteprov imorgon och Engelskaprov på Fredag, jag är inte taggad. Matteprovet lär ifs inte vara särskilt svårt, om de nu inte var för att jag aldrig riktigt har lärt mig klockan.

Jag saknar Örebro och alla eldsjälar. Sjukt mycket faktiskt. Hade inte tvekat en sekund om jag fick chansen att stanna kvar där med allihopa en vecka till. Jag saknar myspaul och jazzbyxeNinja. Och jag saknar Olles bas spelande och jag saknar två diabolos. Konstigt nog saknar jag tillochmed att sova på endast ett liggunderlag. Jag är wierd! Men jag taggar EWP. Sjukt mycket faktsitk!

I helgen ska jag gradera. eller ja, om jag klarar det alltså. Andra kyu. Bara två år kvar till svart nu? Känns som att Ted kommer klaga på mina sparkar för eftersom min ljumske är fucked up så har jag problem med att sparka högt med vänster ben. Fast egentligen är det nog bara jag som är lat och har tränat för lite.

Mitt hår står rakt upp, som alltid efter att jag vaknat. Ganska tufft ändå.
Men nu måste jag verkligen verkligen plugga. Så att jag slipper ikäll och kan va med dig istället :)

Ha det bra.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0