Helbra!

Vickie är väldig mycket glad för tillfället.
Det har varit sommarväder flera dagar, dock inte de två senaste, men det gör mig inte alls mycket.
Jag är mycket glad för att jag har fått mig ett jobb och flickan som jag ska vara ledsagare till är väldigt mycket söt :) Vi kommer nog kunna ha kul! Rätt shyst att ha jobb som betald kompis ungefär också.

Jag är också väldigt mycket glad för att jag har lov nu. Det är så galet skönt och jag uppskattar det till tusen. Även fast jag har endel skolarbete att göra! Och sedan när skolan börjar igen är det bara några få veckor kvar till sommarlov :)

Har tonat håret idag. Det blidde lite mörkare faktiskt. Fräächt!
Har också köpt röda skor nu. Vickie har gått och blivit färgglad. Har både röda och gula nu, också lila jacka. Jag håller ju iaf mitt löfte om att sluta köpa svarta kläder ;)

Julias fars 40-årsfest i Lördags var ju även det mycket trevligt. Mkt mkt bra musik. Diskandet gick så mycket lättare när man blandade in lite dans i de.
Treeeeeeeeevligt.

och Lennzor är den finaste zoren i världen :)

Galet mycket bra saker.
Hejjansvejjan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0