Tusseen

Nu var det längesen jag skrev. Har börjat på ett inlägg flera gånger, men ångrat mig efter bara några rader. Men nu ska jag banne mig ta mig i kragen!
Lovet har verkligen varit toppen och precis lagom långt. Helgen i hemavan var verkligen skön med strålande sol alla tre dagarna. Afterski med Riff Raff Ruff som inte imponerade på Lenny och gratis biljardmatcher med alkoholfri drink. Och jag älskar verkligen Gofika!
Bara någon dag efter att vi kommit hem fick jag den årliga påskmagsjukan. Den varade bara i en dag men drog ändå med sig 3 kilo från mig. Fast dom har jag nog ätit upp snart igen.
Lennys skånekompisar Durre och Eddie har varit här resten av lovet så vi har gjort allt för att försöka underhålla dom med vårat inte allt för händelsefulla Umeå. En tur till Vindeln blev i alla fall av och trots inte allt för bra väder så var det rätt kul. En en gång, Jag älskar verkligen Gofika! Jag kommer nog bli som min mor :)
Kvällen hos Linus var också grymt trevlig. Måste vara galet mysigt att bo där i en stuga mitt ute i skogen. Många skratt och trevligheter. Och det var första gången på väääääldigt länge som jag lyckades hålla mig vaken så länge. Bra gjort!
SLICKA FITTAAA
och badaa

Nu har skolan startat igen vilket inte är allt för roligt men denna mjuka start ska det nog gå bra ändå. Bara några veckor kvar till lov igen ju. Och då har jag huset för mig själv :}
Nu ska jag sluta skriva. Tack och hej, leverpastej.




You bring the sun out
To warm my life up
To make my love grow everyday

You bring the stars out
To light the night up
To make the darkness go away

Jag älskar dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0