Vi gör änglar i snön där hundarna kissat

Designat om min blogg lite =)
Idag har mamma försökt övertala mig om att jag kommer deffenitivt inte att bara dö sådär. Jag tror hon har lyckats, det känns lättare att andas för tillfället iaf, förutom att jag skakar av kyla.
Idag har vi haft möte med Öppen gemenskap, det kändes ändå bra. Vi ska banne mig vinna det här! Har börjat skissa på min logga också, vet inte om gruppen kommer tycka om den, men jag tror den skulle funka. Får hitta på en riktigt bra förklaring till varför vi ska använda just den!

Idag har jag och Lenny varit tillsammans i 5 månader. Tiden går galet fort och jag älskar dig :)

Nu ska jag dansa med mamma
tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0