I'm not your enemy

Nu är det bestämt och bokat. LONDON 26-30 september. Och tänk att jag får med mig mina två bästa kompisar här i världen, mamma och Julia :) Att vi kom över flygbiljetter för under 200 kr tur och retur till London är ju otroligt, men sant! Nu gäller det bara att spara spara spara pengar. Men min lön kommer förhoppningsvis den 25:te så 3000:- att shoppa för borde jag klara mig rätt bra med ;) En musikal ska vi självklart också se och det blir mest troligt Dirty Dancing. Jag är mycket väldigt taggad!!!

Idag har jag klippt mig, och nu ser mitt hår ut lite mer som förut. Vet inte än om jag är nöjd eller inte, brukar ta några dagar att avgöra, annars växer det ju förhoppningsvis ut!

Och förövrigt så är jag inte alls otaggad på skola just nu, ser nästan framemot det. Eller kanske mest att träffa klassen igen, men ändå.

Nu ska Lenny sno min dator och jag ska krypa i säng. Ännu en dag tillsammans med mina mysiga gamlingar på Hemgården väntar imorgon.
Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0