tillåt mig att presentera mig, mitt namn är ingen alls.

Haha jag lyckas verkligen inte. Nu när urinvägsinfektionen börjar ge sig, så ska självklart allergi mot pencelin besvära mig. Dock inte med mer komplikationer än lite utslag i ansiktet, så denna gången får jag helt enkelt stå ut några dagar bara. Men så var det ju massa annat också som jag inte ens orkar nämna här..
Fredagarna i skolan kommer bli förjävligt långa och hungerframkallande. Matte på morgonen, sedan lunch direkt efter det - alltså klockan halv 11! Sedan idrott, foto och musik kommunikation - utan någon rast i mellan! Slutar kvart över 4 och har jag inte fått mat i mig på nästan 6 timmar, då kan jag nästan bli aggresiv. huh. jaja, det blir helg då trots allt också.

Igårkväll hängde jag med bruttorna. Vi kokade choklad och doppade annanas, mango, banan och maschmellows i det. Mycket gott måste jag säga! De ersatte den pizza jag aldrig fick i mig pga illamående (kan jag någon gång få må riktigt bra?). Och inatt sov både Vickan och Julia här. Det tycker jag är mysigt. Längesedan någon som sov på en madrass i mitt rum faktiskt, så längesen att jag inte alls kan komma ihåg när det var.

Idag verkar det vara helt ok väder, men jag har fortfarande inte rör mig ur sängen mer än en tripp till toan. Kanske mest på grund av att Vickan och Julia fortfarande sover. Jag som tänkte väcka dom tidigt. Men å andra sidan så har jag ingen lust längre att göra det jag tänkte göra längre. Skulle inte tjäna nått till....

Förövrigt vill jag mest bara komma till London nu och helt byta ut kläderna i min garderob. Trotts att jag redan har påtok för mycket kläder där, så går jag ändå och letar kläder i mammas garderob.
Funderar på att ställa upp ett loppisbord på universum och sälja mycket av mina kläder som jag aldrig använder. Ja det borde jag verkligen göra.

Nu blir det tack och hej.
Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0