slut på sommar

Nu är då sommaren slut. Det kan ju både skolstarten och vädret intyga på. Känner mig dock långt ifrån färdig med sommarlovet, skulle behövt någon vecka till med riktig sol. Har ju bara hunnit bada två gånger i sommar, det är ju skamligt (kanske lite mitt eget fel också för att jag blivit sådan badkruka). jaja. Det kommer väl fler sommrar. Med tanke på att mina föräldrar faktiskt funderat på att flytta söderut när jag gått ut Gymnasiet så lär det väl bra lite varmare somrar om inte annat.
Och nu börjar tvåan. Jag har sett mitt schema och ja, kommer ju knappt leva efter den här terminen. Men det blir nog bra(tror du själv på). Jag ska vara en duktig flicka. För mammas skull. Och kanske lite för min egen.

Var ute och hurtade mig på en promenad/joggingtur idag innan det började regna. De borde jag göra oftare. Mkt oftare! Men snart börjar karaten igen, de lär väl få igång mig en aning iaf. Lenny börjar klaga på att jag jämt är trött, måste vara träningsbrist eller nått. Hoppas jag....

Nu ska jag gå och lägga mig så att jag orkar upp imorgon. GUUU SÅ JOBBIIIT
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0