Twilight

 

Det här är en film som bara måste ses utav alla! Den hade verkligen allt. Romantik, action, lite humor, otroligt snygga bilder och bra skådespelare. ooh, love this movie! Är redan sugen på att se den igen.
Det enda misslyckade var att jag var tvungen att springa ut på toaletten mitt i alltihop, men hoppas på att jag inte missade allt för mycket. Och även detta ett argument för att jag bara måste se den igen!
Och jag kan inte annat än att hålla med de flesta andra, han är en riktig pudding..

På karateträningen idag hände något speciellt i min kropp/hjärna som gjorde att jag verkligen gav allt jag hade, och lite till. Och här ligger jag nu med en låsning i ryggen, obehagligt ont i ett revben och ångest pga träningsvärken som kommer uppstå imorgon. Så jävla skönt!!

Förövrigt saknar jag mina tjejkompisar och hoppas på en träff ganska snart. Kanske lillajulafton? Jag lovar jag ska baka åt er som vanligt :)

Annars kan jag meddela att min pappa, som aldrig någonsin gjort någonting i tid i sitt liv, nu den 9 december har skaffat oss en julgran! Utan att behöva åka runt till Umeås alla julgransförsäljare så var den andra granen han tittade på, den perfekta. Den han ville ha. Någonting skumt med det hela måste det vara. Inte likt min pappa, alls.
Och påtal om julgranar blev jag lite småsugen på att se Lotta på bråkmakargatan. Den filmen då hon skaffar sig en gran till familjen. Det kanske jag ska roa mig med imorgon när jag inte behöver gå till skolan förrän 13.10. Sköööönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0