All I want for christmas is you

Här hade jag velat vara igår..

Och lyssna på den här pojken..


Men istället satt jag hemma och pluggade. Livet har sinna sämre stunder.
Den här dagen var dock mysig. Balett på EV-dans, det var galet jobbigt men mycket kul! Sedan var både matten och svenskan inställd så vi drog oss emot Linnéas hem, våfflade frasiga våfflor och sedan blev det en givande julklappsrunda på stan. Köpte två presenter till pappa och två saker som jag inte vem jag ska ge dom till.
Pyntningen på julgranen är färdig och jag var den första som fick fram några julklappar under den.

Morgon dagen bjuder på Engelskaprov och en allmänt extrem lång dag. Well, snart jullov.
Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0