Seasons Fly

Här har ni en flicka som är otroligt trött på vädret. Det är ju fakiskt jul snart, ska verkligen allt behöva försvinna innan dess. Inte nog med att man själv blir blöt om fötterna, måste även ligga vaken på kvällarna för att oron över att pappa cyklar hem i ishalskan gör det allt för svårt att somna. Och jag har kommit fram till att jag kommer få psykbryt när jag får barn, på grund av min extrema oro. Men man kanske lär sig.

Såg serien ikväll om den "man" som blev gravid. Jag förstår inte hur människor kan vara så grymma. Då menar jag inte den mannen, utan alla de människor som trakasserat, hotat och diskiminerat dom så otroligt mycket.
Jag tycker att det var ett mycket bra insiativ att ta på sig att bära barnet, trotts att han då bytt kön och hette Thomas istället för Tracy.
Folk borde sköta sitt. Inte bry sig så mycket om andra. Tycker jag. Vad tycker ni??

Har bakat goda Pepperkakstryfflar ikväll och nu tänkte jag dela med mig utav receptet :)
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=118&a=501513



I still see your beautiful as you were
Like the winds you blow me away
To the dreams
That's where I meet you
I never wanna wake up

Kommentarer
Postat av: Linus

aha okej, men då hoppas jag på ett mvg. haha! xD

2008-12-18 @ 16:10:04
URL: http://liiiiiinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0