Turbomage

Ja men visst skulle magsjukan slå till här också. Med en mor som blivit av med allt i magen under natten bestämde jag mig för att stanna hemma eftersom jag kände mig lite smått illamående och bubblig i magen. Dock blev det inte lika illa för mig, men skönt med en hemma dag ändå. Hemma med sjuk mamma kan man ju säga.
Känner dock att magen är på G igen nu. Hoppas att den inte bryter ut ordentligt inatt bara, för jag måste måste verkligen träna i veckan!!

Lenny kom hem imorse, mycket mysigt. Han var dock tvungen att åka till jobbet ganska omgående, så det hann bara bli en kort mys och pusstund. Men nu är han ju min en hel del dagar och nätter framöver, tills det är dags för honom att åka hem och fira jul.
Påtal om jul så letar jag julklappar till mina bröder just nu. Och nu eftersom jag vet att de brukar läsa min blogg ibland så kan jag tyvärr inte tala om vad jag tänkt mig. Vill dock säga till er  (brödrarna mina) att ni inte får lämna ut min bloggadress till pappa eftersom jag har gett honom en utmaning att försöka hitta min blogg, bara genom att söka runt på internet. Kul när han hittar den och finner att den inte alls är så intressant och full av hemligheter som han tror.
 
Förövrigt har jag idag preliminärbokat klockargården den 18 december för 9m:s klassfest nu! Så nu ska vi bara få ut inbjudningskort och planera en hel del till, sen blir det partyyy. Yey, jag är megataggad!


Kommentarer
Postat av: sandra

härligt jobbat vickie!! känns sjukt taggat!

2008-12-03 @ 17:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0