Gott nytt år!

Ny bloggdesign och snart även ett nytt år.
Jag tänker försöka sammanfatta mitt år med text och bilder.


Börjar med en bild från förra årets nyårsafton, för den kvällen var party!


Jag fick två diablos i julklapp och de blev mina bästa vänner, i någon månad.


Medianördade en heldel i fotostudion på skolan.


Var sjuk i nästan två veckor och då fick ett pussel underhålla. En dag var jag, julia och Lenny sjuka allihopen. Då sjukade vi tillsammans.


Biljard blev en annan hobby och jag blev världsbäst. Brukade i alla fall få höra "Du är ju riktigt bra! ..för att vara tjej".


Åkte till fjälls med Julia. Det var superduper trevligt! :)


Senare blev det även fjällen med min egna familj och Lennisen :)


Gjorde om totalt i mitt rum, vilket var en riktig hitt!


Åkte allt för lite snowboard.


Min bror Christoffer åkte runt halva jordklotet och roade sig med saker som att kasta sig utför världens tredje högsta bungyjump medans jag var hemma och saknade honom i fem månader!


Våren kom och vi hade en mysig valborgsmässoafton.


Jag blev cabal-nörd ett tag men kan inte neka att det var mkt kuligt!


Sen kom sommaren med sol och värme. Tillbringade en eftermiddag på Julias balkong där det var stekande hett!


Mamma var även nöjd med mig den här sommaren för att jag faktiskt tog av mig badshortsen och vågade gå runt i vanlig bikini! Det är jag faktiskt stolt över! :)


Lenny klippte fin frisyr och blev megasöt!


Hängde en heldel på olika stränder tillsammans med mammsen.


Hejade på sverige i fotbollsEM


Mitt supersöta kusinbarn Benjamin från nya zeeland kom på besök.


Åkte på Peace and Love och hade en trevlig vecka. Fick även se favoriten Jason Mraz live!


Drog söderut med start i Halmstad för att sedan bege mig vidare till Skåne och Ystad där Lenny och vänner väntade.


Åkte även på CBY  på vägen hem.


Följde mamma till stugan och plockade 10 kg hjortron!


Hade barnkalas i kollektivet som tillslut spårade ur en aning!


Lenny fyllde 21 år och det firade vi med en morotskaka!


Åkte hem till mammas jobbarkompis för att fota hennes son som då kallades pyret men som nu heter Gunnar!


Reste till London tillsammans med Julia och mamma!


Besökte nothing hill. Där vill jag bo!


Och vi såg även den faaaaantastiksa musikalen Dirty Dancing!


Såg en otroligt rolig show med Magnus Betnér!


Virkade en hel kofta! Det var bra gjort!


Och nu har vintern kommit igen.
Och imorgon är det nyårsafton. Jag tänker inte utge några nyårslöften, för det skiter sig alltid.
Tack för ett inte jätte bra, men helt okej år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0