Aldrig mera rädd

Jag är grymt trött och väldigt slut i kroppen. Låg vaken säkert en timme efter att Lenny somnat igår och dessutom har jag vaknat x antal gånger under natten. Jobbigt oroande drömmar.
 
Igår åkte vi snowboard i Agnäs hela dagen. Eller ja, hela dagen blev det väl inte. Från 10 till 1 ungefär. Jag blev mest bara irriterad på alla människor i backen, och jag tror att jag håller på att lessna på snowboard. Hör och häpnad, jag funderar på att börja åka skidor igen. Och jag längtar extreemt mkt till fjällen.

Jag är rätt nere idag, jag vet inte varför och jag har ingen anledning men märker att jag hamnar i mina egna tankar lite för ofta idag. Kanske är denna veckas stress som har orsakat det hela. Känns som att jag aldrig kommer kunna andas ut efter det här. Men två veckors apu + lov borde väl göra mig till mitt rätta jag igen. I hope.

och min mamma är finast i världen.

Nu har vi redovisning för Mp1 a och b + mp2orna.
hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0