I'm no superman

Äter vofflor nu. Det är sjukt hur gott det egentligen är med vofflor. Galet gott. Med grädde och hjortronsylt.

Hade jättetrevligt igår. Tack för kvällen tjejor. Så väldigt mkt kul att få snacka lite tjejsnack. Även om det kanske blev lite högljut ett tag vilket ledde till att det blev lite smått pinsamt efter Sandras stönande, men sånt man får leva med :)
Vi måste verkligen börja träffas oftare, och jag taggar nästa helg!

Här hemma går det knappt att bo längre, hela min övervåning är som en enda stor arbetsplats. Har varken dörr på mitt nya eller gamla rum. Inte på toaletten heller för den delen. Men man får väl stå ut, det ska ju bli bra så.
Ska åka och kolla på lite lampor och sånt till mitt rum nu. Brunt och Olivgrönt kommer det vara, ska nog få dit lite guld också hade jag tänkt.

Jag vill åka till Halmstad och träffa Idis, känns som att det var alldeles för längesen. Hade varit så mkt lättare att bara bo några få timmar ifrån varandra, men nu bor vi ju nästan på varsin sida Sverige. Kasst. Miss you.

Nu ska jag göra ett nytt försök med att lägga in bilder från min kamera till datorn sen ska jag fortsätta på mitt pussel.
Hejsan hoppsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0