lollipop

Idag är en bra dag, och det var gårdagen också. Lenny har fått jobb och han är glad vilket gör att jag också är glad. Och jag behöver inte plugga för vi har APU hela veckan, vilket också gör mig glad. Mindre glad gör min mage mig som aldrig vill ge sig och jag lär måste anlita en dektektivbyrå snart som kan söka rätt på felet. Eller så kanske jag borde gå till doktorn helt enkelt.
Just nu stör jag mig extremt mkt på våran lampa som blinkar. Den stör mig så mycket att jag faktiskt vägrar att släcka den.

Har förövrigt hittat ett väldigt bra spel som jag brukade spela för några år sedan.
http://www.albinoblacksheep.com/flash/flygirl.
Mkt roligt spel, har kommit till level 22 som mest.

It starts in my toes,
And I crinkle my nose.
Wherever it goes I'll always know,
That you make me smile.
Please stay for a while now.
Just take your time,
Wherever you go.
<3


Nu ska jag äta mat och sen är det träningsdags. Jag är taggad på att känna mig sådär mjuk och utsträckt efteråt, dock mindre taggad på själva träningen.
Anyway.
Hej hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0