Muffzor of death

Tillbaka till skolan igen och tillbaka till den eviga bubbleshooter tävlingen. Jag ska bli först på 1000000 poäng, oyes I will.
Trodde att det skulle bli ett stort problem att kliva upp imorse, men vaknade cirka halv 7 och hade otroligt ont i axeln/nacken så jag blev tvungen att kliva upp redan då. Efter att ha suttit framför TV'n ett tag blev det dock lite bättre och jag kunde ligga i sängen en stund till. Somna om gick däremot inte.
  
Igår åt jag fondü för första gången i hela mitt liv. Det var Lenny som fick impuls och blev sugen på det, och mamma hakade på och sen satt vi där och doppade köttbitar i bubblande olja. Gott, mysigt och framför allt spännande! 
Sen blev det snooker, och jag vann ett frame. mkt bra. Är väldigt sugen på att ställa upp i biljard skol-dm faktiskt, ska försöka få med mig två tjejer som är sugna på att åka till Skåne och spela. Det lär ju inte vara många tjejer som deltar direkt ;)

 Jag har blivit så extremt peppad på pussel helt plötsligt! Tror bannemig att jag måste gå och köpa mig ett helt nytt pussel till helgen. Ett med något annat motiv än landskap, för himlen är alltid så otroligt dryg.

haha.
Lenny har börjat med nya mkt irriterande ord som "lord", "zor" och "of death" och sätter ihop dom i olika konstiga kombinationer som Lenzor lord of death. Jag är vickzor. Igår kväll blev det lite för mkt när vi först pratade om magsår, som självklart blev magzor osv...
Lenny: Tänk dig ett muffzor då. *lång tystnad och sen med väldig spänning i rösten* Muffzor of death.
Det var roligt. Faktiskt. Lite för mkt, men det var roligt.
3 månader nu btw, och du är finast i välrden :)

Nu borde jag börja på mitt referat eftersom lektionen snart är slut.
tjolahopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0