Sjuklingar

Sjukt mkt sjukt var det här. Lenny har haft influensan sen i torsdags, jag fick den igår. Vi mår piss, Lenny lite mer.
Jag är iaf glad att jag slipper vara sjuk ensam, och om man ska se de hela från den ljusa sidan så slapp jag ju gå till skolan och får umgås mer med dig :) Och de stunder då vi inte mår helt bajs, är det rätt mysigt!
Men de stunder då febern går upp över 38 och man har ont verkligen överallt, då vill man helst bara dö.

De händer saker i mit rum. Ena väggen är brun, resten vita. Pappa håller på att byta min dörr (ÄNTLIGEN MED LÅS, TACK!) och mamma håller på att måla min hylla. Det kommer nog bli fint :) Ska få en soffa och tv bord också, så det blir lite mer som ett vardagsrum. Sen ska ju de olivgröna färgerna komma in i rummet också. Wii, längtar tills de är färdigt så jag kan börja ta hem folk hit igen!!

Har inget mer vettigt att skriva. Så nu ska jag pussa på min älskling och sen ska jag börja läsa min nya Katarina von Bredow bok :)

hejs.


Kommentarer
Postat av: Lenny

älskar dig :)

2008-02-04 @ 15:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0