TjockVickie

Jag har blivit galet tjock på senaste. Efter att jag varit sjuk och knappt ätit nånting, så käkar jag typ allt jag kommer åt nu. Eller okej, Pappas köttfärslimpa var ingen höjdare, så den får nu ersättas med Pringles. Fast jag ska lägga ner med det här tjockätandet snart, ska bara äta upp lite av de 3 kilon jag blev av med när jag var sjuk ;)

Idag har jag och Linnéa slått varandra. Jag minns inte av vilken anledning, antar att det var jag som började, som vanligt :P Fast det var mest tasktigt när Linnéa rullade bort min stol så att jag ramlade på golvet. Fast ganska roligt också.

Har haft min redovisning om min kamera som jag tappade bort idag. Tror att det gick bra, även om mitt ämne inte var det roligaste, och även fast jag rörde på fötterna lite för mycket.
Jag har panik också för jag har upptäckt att jag omöjligt kommer hinna med att göra färdigt allt som ska vara färdigt till bokprojektet i tid. Iaf inte med tempot som jag har nu...

Ida-Karin kommer kanske hit vecka 18. Eller jag hoppas på det iaf. Vore himla kul, och dessutom har jag huset för mig själv den helgen + hela veckan efter. Och det är också himla kul!!

Nu ska jag sluta blogga och göra nått mer vettigt.
Pusshej.

 Är grymt sugen på att köpa den här tröjan från Jason Mraz hemsida =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0