bananer

Klockan är kvart i 2 och jag är fortfarande vaken vilket är mkt dumt. Ska upp halv 9 imorgon för att åka till Buberget och som det känns nu så kommer jag inte kunna somna på ett bra tag till. Hatar verkligen att sova ensam.
Jag var så sjukt trött tidigare ikväll och nu kan jag bara inte somna. Har ingenting vettigt att göra heller, det är rally på TV och ingen är villig att prata med mig på msn, antar att dom flesta är någon annanstans och roar sig än framför datorn. Så jag sitter och samlar bananer på apberget. Vilket liv.
Jag är rätt taggad för morgon dagen ändå. Hoppas på vädret, att det inte sviker den här gången.

Jag är hungrig. Sjukt jobbigt att somna på fastande mage faktiskt. Också kan det inte sluta rinna ur mina ögon. Inte för att jag gråter, men det bara kommer massa tårar ändå. Kanske är lite trött iaf.

Lite komiskt inatt. Lenny väckte mig för att jag började hyperventilera mitt i natten. Jag drömde en mardröm. Den var extremt läskig. Drömde om en tjej som såg ut som dockan i saw, fast han var en tjej liksom. Det var läskigt, faktiskt.
31 bananer nu. gosh jag är nörd.

Nu ska jag sluta blogga iaf.
mosch mosch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0