färger i en vind

Ligger i sängen och kan inte sova. Jag saknar dig och jag hatar att sova utan dig.
Jag är så otaggad på skolan imorgon så det finns inte. Jag är så less trots att jag inte ens börjat än. Bara 2 månader kvar till lov igen. Bara att kämpa Vickie.
Sällskapsspel är nog en av det bästa saker som finns. Spelat "Med andra ord" och "absolut överens" ikväll. Jag är ingen direkt lirare, men kan lova att båda spelen framkallar många skratt och det är väl huvudsaken. (inte för att jag är den som inte vill vinna men)

Undra om jag ens kommer somna ikväll. Antar det men det känns inte så. Ovanligt att jag är pigg vid den här tiden.
För övrigt så är det frissörsdags imorgon igen. Jag klipper mig nog egentligen alldeles för ofta, men jag kan inte hjälpa att min lugg växer i ogrästakt. Jag vill ändra frisyr, men mitt mod för sånt är så kasst.

Nu ska jag lägga ner bloggskrivandet för kvällen eftersom jag ändå inte har skrivit någonting intressant alls.
Godnatt. eller nått.


 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0