kukhare

Hej!
jag är en förvirrad tjej
som säger .... hej.
Nämen

Egentligen har jag inget vettigt att skriva här, fick bara lust att göra ett inlägg eftersom Linnéa nyss skrev blogg.
Det snöar igen, det är roligt. Eller egentligen inte roligt men bättre än slask iaf.
Jag kommer inte hinna skriva mer nu, för jag är rätt hungrig och lunchen börjar nu. Jag hoppas att det är bättre mat idag än vad det var igår. Igår fanns inte ens vegmat. Och inte mjölk heller, och inte fil. Dåligt värre.

Innan jag går så ska jag lägga in några roligheter.

"Vad är en groda utan ben?
-Hopplös"

"Var köper man billigast kor?
-Korea"

"varför håller presidenten för sin kuk när han duschar?
- Han vill inte se ner på arbetslösa"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0