Massor med lathet

Skön dag!
Jag och Lenny vaknade av klockan halv 7 imorse och kände inte alls för att gå upp, så vi "försov oss". heh.
Somnade om och vaknade inte förrän 9 och då var det ju som ändå ingen ide att gå till skolan så jag ringde mamma som sjukanmälde mig.
Åkte till stan i snöstormen för att se när Anna blev tatuerad. Fick hålla Annas hand, hon var grymt nervös. Men vem skulle inte vara det? Jag blev ändå lite taggad, förutom just det att det såg ut på Anna att göra hyffsat ont. Fast å andra sidan är nog smärta i en halvtimma lätt värd en tatuering! Så nån gång blir det nog av. Förhoppningsvis.

I af så köpte jag godis och åkte sedan hem igen, käkade nudlar och sen har jag fixat färidgt min novell. Har pratat med bror på skype också, roligt att höra hans röst igen. Kan lova att jag saknar honom endel, men är också grymt avundsjuk att han får uppleva allt det där.

Imorgon är det Fredag igen och det känns som att det var Fredag igår. Det är knäppt hur fort dagarna och veckorna går. Fast det är rätt så skönt, jag vill helst bara gå ut gymnasiet. Hyffsat skoltrött vilja jag lova!
I af så bär det av till Buberget på Söndag för lite snowboard åkning. Jag är grymt taggad faktiskt! Känner på mig att det som vanligt kommer bli alldeles för lite åkning i vinter. Mkt tråkigt.

Nu är det dags för käk. Funderar på att skippa träningen ikväll. JAG VET, JAG ÄR LAT. Men ja, jag är lat helt enkelt. Inget att göra åt.



When I look into your eyes
I know that it's true,
God must have spent a little more time on you
Du är det bästa jag har.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0