PEACE AND LOVE, HERE I COME!

Snart smäller det! Kl 00.55 imorgon-natta avgår festivalbussen från hotelldragon mot BORLÄNGE och PEACE AND LOVE!
Jag är taggad till 1000, säker på att det blir awesome! Pirr i magen och svårt att sova har jag ockås, men det hör väl till. Trots allt min första riktiga festival. wiii!
JASON MRAZ, Takida, Håkan Hellström, Kapten röd, Petter och Mando diao är dom artister jag för tillfället planerat in. Sen får vi se vart stämningen för oss.
Hoppas även inerligt att det inte ska regna eftersom ett blött tält är ett värdelöst tält. Sol skulle vara kung, för solbrillor är festival!

För övrigt fyller min älskade mamma 54 år idag. Av mig och mina brorsor ska hon få trädgårdsmöbler. Inom några minuter ska vi på shoppingrunda jag och morsan :) Love it! Love you!

Min kusin som bor i Nya Zeeland sen några år tillbaka kom och hälsade på i Söndags och hon hade även med en av sina tre söner Collin. Extremt härlig 1 åring som hade galet mkt spring i benen och jollrade på som om han vore världens gladaste. Mot slutet av kvällen blev han dock väldigt trött och blev megamysig.


                    
Världens sötaste kusinbarn          Världens finaste pojkvän

Nu ska jag dra mig, ha det så bra och hör av er i sommar =)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0