Love love love, peace and love love love

Peace and love var toppen! Jason var kungen. Kapten röd var megaskön. Camping C var mys. Camping A var party. Maten sög. Kortfattade var festivalen mycket värd. Går inte beskriva den med bättre ord än just fred och kärlek!
Bodde på samma camping som Idol-Danny(:P) och träffade även han som spelar Tzatziki under dagarna. Rätt kul ju ^^

På Onsdag bilar jag, mamma och pappa till Halmstad. Det kommer bli supermys att åka bil med dom, taggar redan fikapauserna ;) Sen ska jag träffa Ida-Karin och sova hos henne någon natt och sen blir det SKÅNE!!
Lenny, Anna och Miranda åkte dit redan ikväll. och nu saknar jag redan min pojke.

Nu ska jag gå och lägga mig, försöka bli av med mig huvudverk och sova första natten helt ensam sen i påskas. Kommer kännas konstigt, men man måste väl fixa de också.

Godnatt och puss!


haha, jag, Julia och "Idol-Danny" xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0