.

Mina lungor kan ta sig i röven. Hyffsat less på att inte kunna andas ordentligt nu. Och läkaren kunde inte svara på vad det var, trotts ännu ett blodprov. Denna gången i armen. Måste vänta några veckor innan jag får göra ordentligt astma test. Nästan så att jag hoppas på att det är problemet, så länge jag får svar. Fast det kommer bli jobbigt det också, att måsta ta medicin varje morgon.
jaja. Jag överlever väl.

Don't worry bout a thing,
'Cause every little thing is gonna be all right


Förövrigt saknar jag ewp och alla eldsjälar. Och jag älskade mitt och Annas snack igår, om alla komplicerade relationer. Och busschaffören som Anna berättade om är enbart skrattretande.

Jag vill bort från det här slasket nu, så det känns som att fjällen kommer bli väldigt gött. Även om det nu kanske bara blir med famljen. Då ska jag fota mycket, det har jag lovat mig själv.

Förövrigt är mitt rum färdigt nu och det är ruskigt fint. Jag heltrivs. Så mycket lugnare och naturligare färger förut vilket gör att det är mycket skönare att vara i rummet.

I helgen ska jag och Anna fota till en intervju som Salsa ska göra med Anna om hennes tatuering. Det blir kul för det var längesen jag fotade eld. Tror inte ens att jag har fotat eld med det nya objektivet. Så det blir ju intressant.

Nu ska jag spela lite bubble trouble innan det blir elvatid och fika!
Hugs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0