all this time

Ännu en helg har gått med dess hast och imorgon ska jag gå till skolan igen. Eftersom klockan nu är sju minuter över elva gissar jag att jag kommer vara en aning trött när klockan ringer klockan sju imorgon. Dock kommer nog promenaden till skolan pigga upp en aning, dessutom är ju skoldagen inte så lång på måndagar vilket är kanon! Kvart i fyra ska jag befinna mig hos optikern men jag har inte bestämt hur jag ska göra efter skolan än, hur jag ska fördriva min dyrbara tid. Funderar på att ta en julklappsrunda på stan. Jag brukar tycka att jag är ute i god tid, men vipps så är det en vecka innan jul och hälften av julklapparna oköpta. Det är lätt att det blir så. Men denna jul har jag i alla fall pengar att handla för och det är väldigt skönt! Skulle kännas moget med en jul där jag betalat alla julklappar jag ger bort alldeles själv.

Nu ska jag säga godnatt. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0