droppdropp från näsan

Fuck. Mår inte alls bra idag. Hatar sånna här förkylningar som verkligen tar kol på en. Har ändå hunnit med en del saker och nu är jag äntligen färdig med allt skolarbete. Har även utökat min skattkista med två nya röda garn från Rusta. Så nu blir det kanske julvantar också :)
Igår var jävligt slitet och jag och min man gick och la oss redan halv 11. På en fredag! Men veckan har varit hektisk så det var vi världa. Min sömn var dock inte den bästa och vaknade redan vid åtta och insåg då att min förkylning blivit typ dubbelt så illa. Svettas och fryser vart annat. Fyfan. Ligger hellre nerbäddad i sängen med 38 graders feber än att bara vara ganska mycket förkyld som ändå inte betyder att man får ta det lugnt.
Jag är väldigt ful idag.

Ikväll har vi spelat monopol och det har nu gått 4 timmar sedan vi började. Anna och Lenny håller fortfarande på. Jag svalde min stolthet och gav upp, jag ångrar mig inte. De lär få sitta uppe hela natten och det är ingenting jag känner för, vill helst sova nu snarast. 

Annars har vi ju fått lite snö här i Umeå. Inte så att det lagt sig som ett täcke än, men det finns där i alla fall. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det. Det bara är och så får de väl vara så då. Bryr mig inte om mycke nu för tiden. Jag bara glider runt och försöker att inte känna efter så noga. Det blir ju bara värre av det.

Nu ska jag dricka te.
Men jag skulle vilja ha en ny vän, så om du vill bli vän med mig och inte redan är det, så vore de ju kul om du liksom sa de :]

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0