Feeling so small

Mycket seg dag idag. Har inte åstakommit mer än en stickad vante, ett stycke promenad, 10 stora muffins och några sidor lästa i Frankenstain (så mycket man kan åstakomma på en seg dag ändå!). Jag och mamma promenerad nästan en timme kring nydala sjön och det var himla myspys. Vi kom fram till att det skulle vara mysigt att äga en stuga där också vill vi ha en hund. Men det vill inte pappa, det är lite synd.

Ikväll har brudarna varit här på fika och en mystisk, även lite läskig sak blev upptäckt. För övrigt är det sköna kvällar med dessa tösar. Skönt att prata av sig om saker och ting. Och muffinsarna blev ju goda!

Denna kväll kommer bli en sådan här funderarkväll igen. Hatar dom. Vill helst stänga av min hjärna och kanske starta upp den om sisådär ett halvår igen. Är jag lycklig då?
Dom säger att jag ska låta tiden avgöra, men det är ju tiden jag kämpar emot. Och vad är det egentligen för beslut som ska fattas? Finns det alternativ?
Låt Januari aldrig komma.

Måste försöka somna nu, så att jag kan vakna imorgon. Även om jag i denna stund helst skulle slippa. Ska låta lampan vara på i alla fall. Åtminstone tills det blir ljust ute. Om det nu blir det.

godnatt då.

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för igår Vickie! Var trevligt att träffa er igen :)

2008-11-03 @ 17:10:20
URL: http://mnh.blogg.se/
Postat av: Sara.

heej:) allt bra? gå gärna in på min blogg och kommentera gärna:)

ha en trevlig kväll:)

2008-11-03 @ 17:15:54
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0