It's so hard for me to breathe

Var jättehungrig när jag kom hem från skolan nyss. Grekisk potatisgratäng var ingenting för mig, så det blev inte mycket lunch i magen idag. Så nu sitter jag och smaskar i mig melon och hallon, det var de enda jag kunde hitta här hemma som är någorlunda fettsnålt. Eller egentligen har jag ingen koll, vågar knappt äta någonting utan att läsa hur mycket fett som finns i det. Vill inte bli sån, men det är svårt att låta bli när man börjat tänka på det. Dock är det bra för min ekonomi, för det har inte blivit många godisbitar köpta på skolan de senaste veckorna.
Jag förstår inte vad jag gör för fel, varför inte siffrorna på vågen sjunker. Jag motionerar ju varje dag nu, äter bra mat och nästan inga godsaker. Mamma trodde att det var för att vågen behöver nya batterier. Well, jag får väl hoppas på det.
Och btw får ni inte tro att jag är värsta psykfallet nu. Vill bara se om jag kan kontrollera min egen vikt och så fort jag ser att det fungerar så ska jag lägga av med det hela. Men just nu verkar det inte som någonting funkar. Hur lång tid brukar de ta innan man ser resultat?

Well well, ikväll blir det knatteträning och jag ska försöka använda mig utav det jag lärde mig på kursen i lördags. Det lär bli intressant.
Imorgon ska jag ta i tu med "promenad innan frukosten"-teckniken.

Ha d gött. Hej.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg av på en gång Vickie!

2008-11-16 @ 16:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0