Jag fryser

Förlåt för den långa perioden utan inlägg men dessa praktikdagar tar kol på mig, så när jag väl kommer hem är mitt huvud så tomt på information så det skulle inte ens va värt att försöka skriva någonting. I för sig är det inte bättre idag, men just nu har jag så lite att göra i väntan på att arbetsdagen ska ta slut så jag kan lika gärna anstränga mig lite för att uppdatera.

Öppengemenskap är en bra organisation. De har dålig koll på datatekniska saker och därför är det väl helt perfekt att vi är här och hjälper dom. Dock kommer det med uppgifter som "kan ni göra om våran hemsida?" och förstår nog inte hur mycket jobb det är med en sådan sak. Men vi har i alla fall tagit oss ann uppgiften och ska göra vårt bästa, trotts att dreamweaver inte är ett program varken jag eller Lisa behärskar särskilt bra.

Det har nog blivit vinter på riktigt nu och termometern visade 10,1 grader imorse vilket gav mig en aning panik. Men som tur var har jag köpt mig en riktigt varm och gosig mössa på Gina Tricot som ska rädda mig i alla väder. Den är rätt söt också. Folk tittar på mig och smilar när jag går förbi, och det gör mig faktiskt lite lycklig.

Jag vet inte riktigt hur jag mår just nu. Vet inte ens om jag är lycklig eller olycklig. Känner inte många känslor vilket egentligen är ganska skrämmande. Jag har hellre enorma humörssvängningar än att vara såhär.
Dessutom har det onda i min mage och illamåendet kommit tillbaka. Och eftersom jag mår så idag också, utan att ha druckit mjölk, så måste det nästan vara på grund av något annat. Kan dock bero på att jag var tvungen att trycka i mig två p-piller i morse eftersom jag glömde gårdagens. Så inget sex på en vecka I guess. Mor säger dock att det inte är någon fara, eftersom jag hade mens förra veckan. Men jag vet inte, man kanske borde va på den säkra sidan...

Igår var jag stolt över mig själv då jag lyckades styra hela kidsträningen nästan ensam. Kursen jag gick på gav mig mycket kunskap och funderingar på hur man ska möta varje individ. Och i slutet av träning var det flera av de små som kom fram och kramade om mig. Det var fint :)

Nu ska jag åka hem och ta på mig en jättevarm tröja.
Ha det bra. Hejhå


Kommentarer
Postat av: Julia

hej min vän. Jag vet inte heller om jag är lycklig eller olycklig just nu. Det är en liten jobbig känsla. Vi borde hitta på nått snart vettjaaaa :) (jag har gjort en ny blogg, stekigt va? www.juliiakarlsson.blogspot.com yeeeah pussssss

2008-11-20 @ 17:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0