trubble

Jobbig natt. Vridigt och vänt mig säkert hundra varv och vaknat X antal gånger. Frusit och svettats och varit allmänt orolig. Vet inte om jag klarar mycket mer.
Igår fick jag umgås med Julia och det var bra bra bra.
Har bestämt mig för att åka till göteborg den 23 januari även fast Lenny flytter den 24. Tror egenligen att det är bäst om jag inte är hemma då. Och i Götet kanske jag kan få annat på tankarna förhoppningsvis. Btw så kostade tågbiljetten som jag beställt bara 50 kr tur och retur. Inte dåligt billigt va??

Well lektion och Viktoria Frankenstain nu.
Ajöss


Kommentarer
Postat av: Anna footfalls

Nämen nämen! mycket möjligt att jag är i stan då, mycket möjligt att vi går och fikar då!

2008-11-10 @ 13:41:40
Postat av: Amanda

Vaa, hur kunde biljetten vara så billig?!

2008-11-11 @ 17:50:20
Postat av: Idis

Woho om jag skulle råka vara i gbg samma dag kanske vi kan träffas ? :)

2008-11-11 @ 22:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0