Breathing your love

Okej, Darins nya singel är officielt spelad nu så jag måste ju tala ut om vad jag tycker. För er som gått miste om det så var jag världens Darinfreak förut men har dock lugnat ner mig sen jag blev tillsammans med Lenny och Darin även "försvann" i sverige. Han har nämligen turnerat och jobbat med musiken i bland annat Tyskland, Österrike och Findland de senaste året. Men som sagt, nu är han tillbaka till sverige och igår sjöng han för första gången sin singel i barngalan.
http://video.the-mandarin.org/displayimage.php?pos=-34
Där kan ni själva se den^^

Well, det är ju party och jag gillar party. Men är det Darin? Mja, jag har en teori om att den Darin som jag var galen i faktiskt kanske inte var den "riktiga" Darin, utan att han börjar komma fram lite mer nu. Eller också är det som han säger själv att han vuxit upp och det kan jag ju också tro på. Men växer fansen med honom? Nja, jag tror han har förlorat endel yngre lyssnare, men även vunnit/kommer vinna äldre??
Jag har fortfarande svårt att säga om jag tycker låten är bra eller inte. Skulle jag tycka att den var bra om någon annan artist sjöng den? Tillåter jag inte mig själv att tycka om den bara för jag vill visa att jag inte kommer falla dit igen?
Tiden får avgöra. Och Julia, vi borde ta ner affischerna från Darinrummet (oyes, de finns ett Darinrum. Ganska läskigt va?) men tiden tänker jag inte glömma för jag tror fortfarande att om någon skulle fråga om den bästa upplevelsen jag varit med om så skulle jag nog säga när jag kramade den killen första gången. För den känslan kommer bli svår att slå.




Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, jag och Anna satt i publiken på barngalan ;) Måttligt imponerad verkar vi vara. Men så är vår Darin-historia inte så lång eller kärleksfull. XD

Kramar!

2008-10-13 @ 13:43:20
URL: http://the365daysofmaria.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0