story of the impossible

11 månader idag och jag älskar dig =)



Idag skiner solen vilket är mycket uppskattat. Dock är det inte särskilt varmt men man kan inte räkna med att man ska få allt man önskar. Annars är hösten ganska fin, men fortfarande har jag inte lyckats ta mig ut med min kamera och fota färgerna än. Var har insperationen tagit vägen?
Igår fotade jag på pappas jobb men kände mig mest i vägen och fånigt blyg. Måste våga ta för mig mer för att bli en bättre fotograf, nu har jag cirka 100 bilder från samma vinkel, bra jobbat Vickie. Suck. Blev väl endel som funkar iaf, som jag kan använda till skolarbetet i alla fall.
Less på skolan och allt som hör till. Trodde igår att det var fredag och fick panik när jag insåg att det var hela 3 dagar kvar. Men den som väntar på något gott..
Nu är det ju onsdag i alla fall, och imorgon är jag nästan ledig (om inte Magnus envisar sig med idrottslektionen ändå) och då ska jag plugga massa matte så att jag kan skaffa mig i G på Fredag, eller förhoppningsvis till och med ett VG, det vore toppen!
Iförrgår låg mitt självförtroende på noll och jag bestämde mig för att nu får det vara slut på godsaksätandet och jag var säker på att jag kunde hålla det. Men icekt. Igår bjöds det först på muffins till elvatiden, sedan blev det subway med grabbarna, Linnéa hade även med sig farmors pepparkakor också godis + chips på kvällen. Mycket lyckat.
2 kilo och jag vore jättenöjd.

Jag längtar megamycket tills mina bröder kommer hem och det är inte länge kvar nu. Saknar dom båda otroligt mycket faktiskt. Också ska jag äntligen få träffa Alexanders omtalade flickvän. Det blir spännande.

Nu ska jag fortsätta och söka fakta om Centerpartiet. Jag har kommit på att jag kan sjukligt lite om politik.
Byebye kära vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0