nackspärr och klorklåda. Kan jag få en fungerande kropp i mitt nästa liv?

Idag tänker jag inte skriva många rader för att jag är väldigt trött och påväg att krypa ner i sängen hemma hos Lenny. Funderar på hur jag ska ta mig till med nackspärren som bara verkar bli sämre. Har ju haft den i snart 5 veckor. Någon som vet vad man kan göra åt nackspärr? Jag har redan provat massage, värmekudde och stretching.
Please help me.

Idag har jag badat på Umeå Simhall vilket var väldigt skönt men jag skulle uppskatta om dom höjde temeraturen i vattnet, eller åtminstone skaffade en kokhet bubbelpool. Men som ni säkert själva upplevt så blir man otroligt trött efter att man varit i vatten. Och jag känner inte peppen på att ta av mig kläderna ikväll för jag vet att mina eksem väntar där under. Tål nämligen inte klorvatten så jag blir extremt prickig bakom knänen, i armväcken, på rumpan och låren. Iiinte roligt!
Mindre kul för Lenny också som ska sova med som enbart kommer ligga och klia mig hela natten.

Well, har inte mer att bjuda på nu så jag hoppas allt är bra mer er osv. 
Hej! 

Kommentarer
Postat av: David =)

Ingefära hjälper mot allt :) så prova de =)

2008-10-22 @ 10:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0