smelly cat

Den här dagen har sugit rätt så mycket men jag är glad ändå för om bara en och en halv timme så har jag fett mycket lov i en hel vecka! Det är storm och kallt ute, otroligt oinspererande.
På fotolektionen var vi på en fotoutställning på norrlandsoperan som inte var annat än skum, äcklig och ful. Otroligt oinspererande alltså. Och nu är jag tillbaka på skolan för att snart ha musikkommunikation. Vi ska spela någon gammal popdänga.

Igår kom min brors flickvän till oss och det var mycket trevligt. Kollade på gamla filmer när Alexander var liten, bland annat när han var med i Junior Jepordy. Han var inte så söt som bäbis dock. Mycket finare nu :) Och imorse hämtade vi även honom på flygplatsen så nu är det fullt hus hemma igen!

Well som ni nog har förstått så är jag väldigt oinspererad idag så nu slutar jag skriva. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0