It's your life

Idag har jag kommit underfund med samtliga saker:
Politik är verkligen inte min grej
Jag måste VERKLIGEN börja träna ordentligt nu
Jag borde byta låtar på min ipod eftersom jag bara bläddrar förbi allt nästan. (och för att "the man who can't be moved" måste finnas där hädan efter!)
Jag gillar grafisk form när ideérna kommer sådär på engång, annars är det piss.
Sen har jag nog inte kommit underfund med fler saker.
Jo, jag saknar Julia.

Annars har inte hänt mycket idag, så det tänker jag inte berätta någonting om.

Dock funderar jag mycket på försvinnandet av Caroline. Måste säga att jag är stolt över norrlandspolisen som lyckats vassla fram såpass mycket som de faktiskt gjort. Tycker det är intressant att spekulera i vad som faktiskt har hänt. Mycket säger emot att den häktade mannens verson stämmer eftersom han för det första hävdar att hon skulle ha blött kraftigt ur munnen efter att han puttat henne och därför bör det ha funnits blod på rastplatsen. Att han inte heller ska komma ihåg vart han lagt kroppen är också ett mysterium. Antingen mycket psykiskt sjuk eller också bara helt galen?
Well, vi får hoppas på att de hittar kroppen snart så att vi kan få reda på de som kan sätta svar på allt.
Det är tragiskt i alla fall.

Hoppas allt är väl med er kära vänner. Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: David =)

Dom har hittat carolina nu :)

2008-10-22 @ 22:18:53
Postat av: David =)

Kissing In Cars - Pierce the veil

:) lyssna på den viicks :D

2008-10-23 @ 16:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0