Cause I'll remember everything you say...

Just a year ago I would have danced so crazy
and now I think I wanna get back on that track
if I only could relax in this confusion
if I could dance with you the way we used to
and shake my hips to the revolution
if I could be naive again

Umeå höstkalas är över nu och snart har alla fina eldsjälar lämnat oss. Vill tacka er för veckan för den har varit otroligt fin/mysig/rolig/underbar. Veckan började med Lördagens galna cirkusfest utklädda till bland annat cirkusapa, ballerinor, cirkusdirektör, mimare och jag självklart som clown. Söndagen bakisdag med träning och filmkväll med projektor. Blev dock lite för mycket family guy för min smak. Måndagen satt vi i insperationsmöte i nästan 5 timmar vilket var både intressant, inspererande och givande. Och den eviga drog frågan kommer aldrig sluta vara evig. Tisdagen blev det fest igen eftersom vi hade ett födelsedagsbarn i sällskapet. Drack fincider och denna kväll brände jag nog x antal kalorier på dansgolvet. Gårdagen blev paltlunch följt av paltkoma. Kvällen var enbart knasig med 4 timmar av ont-i-magen-skratt. Och idag har vi bara städat och kramas.

I onsdags var jag även hos optikern och fick konstaterat att min syn som troligt hade försämrats. Provade ut linser och om någon vecka ska jag tillbaka för in och ut träning. Fniss.
Annars har jag även hunnit med att skticka färdigt en hel vante! Dock har det varit sämre med skolarbetet.......
 
Imorgon kommer min kära bror (den andra alltså) och det ser jag framemot alot!!
Nu ska jag se Magnus Betnér med pappis. pusshej!

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0