Your Winter

Denna morgon var det riktigt motsträvigt att stiga upp. Under täcket med min finastes armar runt mig var det varmt och mysigt och utanför fönstret såg det bara kallt och förjävligt grått ut. Snoozade i alldeles för länge och fick stressa för att ändå måsta vänta på bussen sen. Inte min dag idag?
       
Kort dag idag i alla fall, känns skönt för det behöver jag. Tror jag ska ta och baka bullar när jag kommer hem som mina fina bröder ska få äta upp när dom kommer hem på höstlovet. Btw, så kommer nog höslovet bli mycket bra. Massa eldsjälar kommer och som sagt även mina bröder, Dessutom ska jag på Magnus Betnér med pappsen och prova ut linser (yey äntligen kommer jag kunna se utan mina töntglasögon!).

Igår var jag lite halvsjuk och skippade träningen som jag borde ha varit på. Mitt temperament blev ungefär som det jag hade när jag var liten och jag slog nästan i hjäl min dator. Men det förtjänar den faktiskt.

Jag gillar inte att det blir halkigt ute, det kommer ju inte göra min oro mindre direkt. Men så går årstiderna och någonting man får leva med i guess.

Tänkte också tipsa er om en bra bok; "Tina Nordlund - Genom helvettet". Handlar om henne när hon fick anorexia och hur dåligt klubben skötte det. Den var mycket bra, om man faktiskt vet vem hon är förstårs!

Nu börjar min lektion snart så jag ska nog gå ner. Hejhopp.

 Yey snart kommer alla :D

Kommentarer