Have a heart

Imorgon vid den här tiden sitter jag på ett flygplan och börjar närma mig England och London. Kvällen har bestått av att fixa alla elektriska prylar som ska med som Ipod, Kamera och mobil. Sedan har jag även packat 5 kilo i min väska, så nu finns det 10 kilo kvar att fylla med nyshoppade kläder. Det känns helt konstigt att vi snart kommer vara i ett helt annat land. Hah, låter som att jag aldrig varit utomlands förut, så är ju inte fallet men kanske är detta den gång jag är som mest förväntansfull. Kanske för att resan är tillägnad mig. Det är jag som fått bestämma och det är för min skull den görs. Det är underbart.
Och nästa gång ni hör av mig är jag 17 år. Bara ett år kvar tills livets utmaningar börjar på riktigt. Tror dock inte ens att jag ser framemot det, men det är väl en upplevelse det med :)

Nu är det i alla fall dags att säga hejhopp och ha en bra helg kära vänner.
Och 4 okt blir det rajraj födelsedagsfest. Om du vill veta vart de blir av så höör av dig! ;)

Ha d.

Kommentarer
Postat av: Mr T

london :O! jag är avis på dig:P nice med england avgudar deras språk :)1

2008-09-25 @ 22:45:55
URL: http://den skrivs inte ut. com :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0