Hjälp!

Skulle kunna vara sista gången jag skriver blogg någonsin nu. För det är idag det händer. Idag kanske vi får veta hur jorden skapades, eller också kan hela jorden försvinna in i ett svart hål. För en minut sedan slog dom i gång maschinen, så en minut avklarad iaf. Jag kommer vara orolig hela dagen. Samtidigt märker vi ju ingenting om de skulle hända. Det händer liksom så fort att vi inte ens hinner tänka att "nu händer det". Fast det vet ju ifs ingen säkert.

Jag ska skynda mig till stan nu och hinna träffa mamma. För om det nu skulle hända idag, så vill jag iaf ha hunnit träffa henne!
Sen blir det inspark. Oj vilken fin dag att dö på eller nått. heh.

HA DET BRA I RYMDEN OM VI INTE SES MER!
PUSS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0