Jorden i säkerhet

Okej jag känner mig rätt säker nu. Jorden kommer inte gå under. Det är bara några flummiga fysikers sätt att skrämma oss. Är detta propaganda? Isf ska jag använda de i min propagandaanalys. Ska fråga mamma imorgon, hon borde veta.

Var på knattekarateträning idag. Rätt mysigt ju. Jättemycket barn med hyfsad koncentration, det är fint. Fick beröm av en förälder efter träningen också som tyckte att det var bra att jag skulle vara på resten av träningarna också, det var också fint :)

Imorgon är jag ledig hela dagen. Då ska jag göra någonting trevligt som gör någon glad. Kanske baka? Eller städa.
Det är trots allt Torsdag, alltså städdag.
Eller också ligger jag bara i sängen hela natten och latar mig.

Godnatt nu i alla fall. För nu tänker jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0