ppppppppppp

Så här tidigt har jag nog aldrig bloggat förut. Mest troligt för att jag inte brukar ha tid innan jag åker till skolan men nu gick jag minnsan upp på tok för tidigt, så då blir det ett blogg inlägg också.

Igår var jag glad på vädret men utnyttjade de inte till fullo. Nej istället cyklade jag raka vägen hem från skolan och la mig i sängen, somnade och sov 3 timmar tills det var matdags. Sedan gick jag till Ica (det var ju inte ens varmt ute, det var typ vinterkallt!) och hyrde en film. Den svävande hette den nog, eller något sånt. Inte ens värt att komma ihåg titeln eftersom det typ var den mest underliga, skummaste och sämsta film jag sett. Tror jag och mamma ändå tålmodigt satt i en timme och hoppades på att det kanske skulle hända nått snart. Efter ca en timma och 10 minuter frågade mamma försiktigt om vi inte skulle kolla om det fanns något annat på tv. Så det blev Extrem Home Makeover, och kanske första gången jag ser på det utan att börja gråta! Men jag skulle också vilja ha en egen glassbar i min källare. Borde typ ringa Ty eller nått.

Nu är det nog strax dax för en otroligt lång och krävande dag i skolan. Engelsa, Samhällskunskap, Mediakommunikation (JAG FATTAR INGENTING) och sedan Grafiskform i 3 timmar. Slutar 17.25. Tacksamt.
Idag blir det iaf pannkaka till middag. Kanske blir en P-månad istället för P-vecka.

Maträtter som vi åt förra veckan som började på P:
Måndag :Palt (ohhfavorit!)
Tisdag: Pasta(Med god sås såklart!)
Onsdag: Pannkaka(hemma gjord sylt. mmm)
Torsdag: Potatisbulla(dom gick knappt att äta för att dom var så sega)
Fredag: Pizza(Åt inte ens hälften för att jag mådde illa)
Lördag: Paj
Söndag: Pasta(med skinksås)

skolan kallar.
Puss och hej


Kommentarer
Postat av: Anna footfalls

Haha! vad roligt med en massa mat som börjar på P!

shit sånt borde man börja med :D

Det finns ju hur mycket som helst!

Pilsnerkorv

potatisgratäng

palsternackssoppa

pannbiff



shiiit

2008-09-02 @ 23:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0