Sitting, Waiting, Wishing

Blev inte direkt någon kräftskiva igår som tänkt, men brukar inte de oplanerade planerna bli bäst? Jo tack.
Två cider och jag var party. De över 20 drog på Korona och vi småbarn stannade hemma och hade deep talk.
Det stämmer jävligt bra också att man dansar och sjunger bättre efter lite alkohol (i min värld kanske xD). Mkt kuuuul va det iaf. Och Leon och Hanna måste va det absolut sötaste paret. Och kåtaste. Heh ^^ ;D

Sov till halv 10 imorse, det längsta på jättelänge! Steg upp och städade upp allt som stökats ner kvällen innan. Och nu har jag precis kommit hem från en runda i lingonskogen med mamma. Fanns inte lika fina lingon idag som det brukar.

Btw tror jag att alkoholm är bästa medecinen mot urinvägsinfekion. Känner inte av någonting idag ;P

men puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0