Godnatt och sådär

Jag gillar att ligga i sängen och skriva blogg. Det är som att sängen får igång tankar på något sätt.
Ikväll har jag varit trött, hängig och nere. Också har jag haft extremt mycket ångest för att jag inte kan hålla mina egna löften. Gäller fan allt. Kan jag sluta stoppa godsaker i munnen någon gång??? Och VARFÖR i hoppade jag över träningen igår?? God, jag måste slut med "bara den här gången". Och tro inte att detta handlar om att jag tror att jag är tjock och försöker banta eller nått, vore ju bara shyst att kunna lyssna på sig själv någon gång, hålla sina egna löften.
Och det gäller ju inte bara det här.

Om bara 20 dagar är jag 17 år. Och om 20 dagar är jag påväg hem från en förhoppningsvis fantastisk, otrolig och underbart rolig resa.
Förövrigt kan jag ju berätta för er som inte visste att det enda åldern 17 har att erbjuda är att jag dåmera får, hör och häpnad - övningsköra med släp! Det ni! Inte dumt alls. Det är ju nästan bättre än att bli byxmyndig.
Dock jag inte kommit på vad jag önskar mig, för egentligen så räcker Londonresan mer än väl men sen har jag ju två mycket fina bröder som också vill vara fina bröder och ge mig något. Och det är ju fint, men vad tusan ska jag önksa mig. Det enda som kom upp i tankarna var garn, och hur kul är det att ge sin syster garn i födelsedagspresent? aja, det är iaf något jag skulle bli väldigt glad för, eftersom jag efter att jag stickat färdigt koftan, ska börja på att sticka en klänning!

Nu ska jag sova för imorgon måste jag vara pigg och allt det där.
Godnatt på er, eller dig. Eller haha, ingen alls i guess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0