Leavin'

Solen sken idag igen. 3 dagen på rad. Och jag hade inga svårigheter att gå upp i morse. Dessutom var det toppen att få mammas hemma bakta bröd till frukost fastän jag var hemma hos Lenny!! Moppade iväg till skolan och insåg att solen inte hade så mycket påvärkan på själva temperaturen, så mina fingrar höll på att förfrysa. Och när jag kom fram till skolan upptäckte jag en cancerknöl på min tumme. Sofie va säker på att den hade kommit dit för att jag käkar för mycket sparris. Fast mest troligt är det nog ett knottbett.
Morgonen bjöd på Amerikanska och "vi har det nog bra ändå" tankar. Sedan lite dans, mat och tråkiga nyheter.

Middagen bestod av sparrissoppa. Det var spännande, men helt OK. Mamma tyckte att det var väldigt tokigt att jag hade råkat lägga fram kniv och gaffel när vi skulle käka soppa. heh.

Ikväll har jag umgåtts med min grabb. Som jag förövigt varit tillsammans med i 10 månader idag!! Inte dåligt.
Vi spelade kort med mamma, och hm undra vem som förlorade. Jo jag. Jävla skit spel.

Förövrigt har jag kommit på att jag nu efter denna lata sommar så har jag verkligen kommit i gång bra. 3 karate träningar i veckan, vilken jag på en av dom själv är tränaren (till 6-8 åriga söta små knattar), dans en gång i veckan också skolgympan såklart ( som jag ska ge mig fan på att få mvg i!!).  Det blir toppen, och jag är mycket gladare nu när jag får röra lite på mig igen och börja lite mer på min kropp. Jag dör inte av lite ansträning liksom.

Nu är det godnatt för mig. Värsta dagen av de alla imorgon, jag är inte taggad.
Puss och hej, leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0