You belong to me

Ikväll känner jag mig trött, irriterande, töntig, ful, tjock, kall och älskad.

Dagen har iaf varit bra. Förutom att temat på Mindyard är svååårt, och propaganda kan ta sig i röven och min engelska också. Annars har den varit bra. Jag insåg att min sommardeppighet (det är knas att va depprimerad på sommaren för det brukar man inte vara) har gått över sedan jag började skolan. Jag tror helt enkelt att jag gått runt, helt ostimulerad hela sommaren och inte känt att jag presterat någonting alls, sådant kan verkligen göra en depprimerad. Men nu skrattar jag på riktigt igen. Det är skönt.

Solen lär ju aldrig gå upp i detta sverige igen på väldigt många månader. Så känns det i alla fall nu. Och att dom säger att det ska bli bättre väder till helgen låter osannolikt, men det är i alla fall vad jag hoppas på.

Förövrigt kommer jag vara ensamast i världen i några dagar framöver för både mamma och Lenny åker till Sthlm (inte tillsammans dock). Men jo, jag har andra vänner än mamma och Lenny (jo dom är mina vänner) men det är ju som dom som brukar finnas i huset om nätterna.
Men i alla fall har jag, Linnéa och Anna beställt biljetter till Patrik 1.5 tills på Torsdag. Det blir kul.

Nu ska jag... jag vet inte, sluta skriva iaf.
Ha d.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0