You think you know me

Just nu känner jag mig trött, ensam, ren, rastlös och nöjd.

Dagen i skolan var långtråkig med lite dryga lektioner. Äcklig mat till lunch och vildmannen har börjat med sina egna recept och kryddor igen. Smekmånaden är över i guess, och vad fick vi ut av det? Ingenting.
Efter skolan mötte jag mor min på stan och tog en runda för att hitta en kort kofta, men vi som ofta brukar avsluta våra stadsrundor med tusen kassar, köpte absolut ingenting! Ändå framgång. Vi taggar london i stället.

Jaha. Och lingonveckan igen. Kommer alltså vara lite upp och ner. Fast egentligen är inte min pms lite glad-arg-lycklig-sur som alla andras. Den är typ mer otroligtöverspidad-uttråkad i stället. Komplicerat det där. Ingen vecka jag brukar se fram emot, men dock bra så att man vet att pillrerna man tvingar i sig varje dag faktiskt fungerar. Vi vill ju inte ha någon bulle i ugnen.

Har fått mail från mamman till lilla bäbisen som jag fotade här om dagen som skrev och frågade om jag skulle vilja komma och fota på deras mammamöte! Det lät ju himla kul/underbart. Jag kanske till och med kan ta en liten peng för det hela!

Nu ska jag i alla fall krypa i säng tror jag. Mamma åker till stockholm imorgon, så jag ska klara mig ensam i en hel dag/kväll! Läbbit.
Men godnatt kära vänner. Love ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0