Bara trycker på knapparna för att kunna somna

Fan.
Stängde ner datorn för att försöka somna, trotts att jag inte var trött och jag visste att det det aldrig skulle gå. För det som händer när jag försöker sova utan att vara trött är att jag i stället börjar tänka. Och ikväll gav tankarna mig panik och tårar. Fan.
Det är ju så jävla liten grej. Men jag känner mig så jäkla sviken. Och pinsam. Som en förlorare. Jag har ingen aning om vem jag ska tro på och vem jag kan vända mig till.
Kan man ens lita på någon? Jag vill inte bli den som har svårt att lita på folk. Jag har alltid haft lätt för det, vill inte förlora den förmågan. Men det här tar på mig så jäkla hårt, mycket mer än vad det borde och vad det verkar som.

Förlåt, måste bara skriva av mig. Tar säkert bort inlägget imorgon ändå.
Försöker slappna av mena hela min kropp är helspänd.

Jag önskar att jag i denna stund hade någon med förståelse att prata med. Men det är mitt i natten och alla sover vilket jag också borde. Men det blir nog en lång natt.

Kommentarer
Postat av: wictoria

åh vickie! jag vaknade i natt och kunde inte somna om! du skulle ha rint mig, min telefon var för en gångs skulle även påslagen.

Jag var mörkrädd

Jag älskar dig vännen!

2009-04-06 @ 09:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0